lördag 1 december 2012

Vilken lycka!

047

Jag har haft turen att vinna en Star Wars kalender från klossbutiken i Carolinas blogg. Förstå lyckan hos min Gustav?! Precis som jag förutspådde så blev jag utsedd till världens bästa mamma Blinkar 

055

Lyckan över kalendern kommer kanske inte vara i såå många dagar.. Just nu har vi 6 st hål i kalendern och det ökar varje gång jag ser den. Vi har gömt den, tro mig.. inte tillräckligt bra uppenbarligen. Gustav är väl medveten om att när den ska räcka till jul men han tycker det är ok säger han.. haha. Han är så nyfiken och leker för fullt med figurerna han har öppnat. Jag tror att även om han inte kommer ha luckor att öppna hela december så kommer han leka med de nya figurerna under hela december i varje fall Blinkar

Kramkalas

Inga kommentarer: