söndag 4 november 2012

“Före” bilder

 

Idag har Johan knäppt “före” bilder på mig. FRUKTANSVÄRT!!!

Som ni ser så bjuder jag inte på dessa.. ännu. Kanske kommer jag aldrig att göra det. Vem vet? Jag inbillar mig att när jag lyckats gå ner lite så kanske det är lättare att se tillbaka och tänka att så är det ju inte längre i varje fall.. Nu är jag inte riktigt där än Blinkar

I morse när jag vaknade så var jag plötsligt nervös. Jag som varit kolugn hela vägen blev plötsligt alldeles pirrig i magen.. Det blev liksom verkligt eftersom jag måste packa idag. Jag tar tåget till Stockholm direkt efter skolan imorgon, vid lunch närmare bestämt. Sedan väntar en natt på hotell alldeles själv. Jag tar nog med datorn. Jag får väl börja spela något meningslöst spel så att jag håller nerverna i styr, haha.

Nervöst förväntansfull är vad jag är!

Kramkalas

10 kommentarer:

Therese sa...

Lycka till nu <3 Jag tror op kommer att gå jätte bra!!! KRAMAR

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Lycka till med operationen!

Jag har själv gjort den och det är det bästa jag gjort. Att jag nu blivit gravid och går upp lite i vikt får jag leva med.

Stort lycka till !!

Marie-Louise sa...

Lycka till :)
Jag har också tagit före-bilder men vill nog inte visa dom på bra länge...
Tänkte ta bilder dagen innan op också efter flytet. Kram

Lisa sa...

Jag har både före- och efter vägenbilder, de visar jag utan problem!!! Snart är du där vännen! Stooooor kram!

Lisa sa...

Jag har både före- och efter vägenbilder, de visar jag utan problem!!! Snart är du där vännen! Stooooor kram!

Anonym sa...

Ingela, jag önskar dig lycka till!! Det kommer att gå kanon bra. Jag känner 2 personer som har gjort den operationen och det har gått strålande.
Du är en fantastisk person!

Stor kram Charlotte

Helen sa...

Lycka till!!!!

Maya sa...

Håller tummarna att allt går kanon!
Kramis

Popprinsessan sa...

Å lycka till nu vännen! Förstår att det känns spännande och pirrigt! Det är ju en stor förändring. Hur länge blir du kvar i Sthlm?
Stor, stor kram till dig!

Tina sa...

Det kommer gå jättebra vännen! Önskar dig ett STORT LYCKA TILL! Tänker på dig! KRAM!