lördag 27 oktober 2012

Vilken överraskning!!

2012-10-27

Det här är några omedelbara favoriter som jag hittade i goodiebagen från Fab Mamas Blogevent!

Jag älskar min rosa klocka från ColoURme.se, krämen från Dermarome och tvålen/skumbadet från Bliss

Idag fick jag lite tid över och bestämde mig för att packa upp min egen goodiebag som jag fick på Fab Mamas Blogevent. Trots att jag själv har varit med och jagat sponsorer och packat alla påsar tillsammans med Mira så blev jag överraskad över hur mycket BRA saker där var. Jag blev överlycklig Ler

Så efter mitt bubbelbad idag har jag smörjt in mig med diverse krämer både till händer, fötter och hela kroppen. Nytt läppglans, ny klocka och ett nytt armband. Det känns som rena julafton.. på riktigt! I påsen låg dessutom jättefina sjalar från Lilly of sweden, de kommer med all säkerhet bli favoriter här hemma. Det var så mycket fina saker.

Maken slängde sig över grejerna från Mekonomen och tårtkartongen från Almondy, något besviken över att det inte var någon tårta där i.. jag vet inte hur han tänkte. Han blev ju snabbt glad igen när han såg att det fanns en kupong så att vi kan “hämta” ut en tårta på affären Blinkar Själv ska jag beställa mig ett par Espandrillos från Espandrillos of sweden. Alla mina läsare får dessutom 50 kr rabatt på Espandrillos. Uppge bara VIP50 som rabattkod.

Jag vet att jag har en massa mer att utforska i denna jättepåse, kolla in resterande sponsorer. Jag blir verkligen inte besviken!

Tekompaniet, Dermoshop, ChillNorway, Fotoklok.se, G-punkten, Kicks, Style by box, Pocketstället, Footnet.se, Blomsterjätten, Me & I, Exklusiv vardag, Zmaka, Depend cosmetic, Bakis, Fenixs böcker, Nicas Design, Flux, Forever living, Parfym online.se, Denta.se, Blogg till bok, Mary Kay Cosmetics, Oii design, Smarta saker, Lumene

Och inte nog med det. Det finns ju fler påsar!!

Det var verkligen en rolig överraskning idag!

Nu är det dessutom dax för oss att åka hemifrån. Vi blev nämligen bjudna på middag! Gillar´t

Kramkalas

4 kommentarer:

Maria sa...

Det var verkligen julafton när man packade upp alla påsar, det där har ni gjort bra! Krämen blev min favorit med, gillar att den är för både kropp och ansikte men jag saknade en duschkräm i min påse :(

JaanaM. sa...

Verkar som om du haft en bra dag!

Russin sa...

hej hopp..

det var den BÄSTA goodisen ever!!! Har inte än packat upp allt.. men ikväll har jag öppnat vinflaskan jag fick av er och dden var yummi.. tack igen.. :)

vilka snygga stävlar Elin fått, skulle vilja ha likande jag med.. hittade ett par på nätet fast de var med vit sula med.. :) skulle passa till min fina Didrikson jacka. .:)

kramkram

Russin sa...

hej hopp..

det var den BÄSTA goodisen ever!!! Har inte än packat upp allt.. men ikväll har jag öppnat vinflaskan jag fick av er och dden var yummi.. tack igen.. :)

vilka snygga stävlar Elin fått, skulle vilja ha likande jag med.. hittade ett par på nätet fast de var med vit sula med.. :) skulle passa till min fina Didrikson jacka. .:)

kramkram