tisdag 30 oktober 2012

En vecka kvar!

Idag är det en vecka kvar till operationen kom jag på!
Nu blir det nedräkning på riktigt. Jag kan nästan inte förstå att vid den här tiden nästa tisdag så är jag opererad. Overkligt :)

Jag har faktiskt inte så höga förväntningar på det hela.. Jag vet liksom inte riktigt vad jag ska tro och förvänta mig. Det känns både skönt och lite skrämmande.

Jag har gått ner det jag behöver inför operationen men det är ju bara att köra på. Det gör ju inget om man går ner lite extra. Det är ju ändå för att gå ner i vikt som jag gör operationen ;)

Kramkalas

5 kommentarer:

Annika - drömmen om 11 barn sa...

En vecka...!? Shit, det har gått fort nu :) Två veckor kvar tills jag är uppe i sthlm, o imorrn är det två veckor tills jag är klar :)

Du får höra av dig när du är klar där uppe o berätta hur du mår - så jag vet vad jag har att vänta <3

Marie-Louise sa...

Åh wow bara en vecka kvar :) vad härligt, spännande och lite skrämmande. Jag har två veckor kvar och börjar bli lite nervös men mest glad och förväntansfull.
Berätta sen hur du mår, jag vill veta allt ;) kram fina

Nina - Glamourmamman sa...

Gud vad spännande!! Min granne gjorde en sådan operation förra året - jäklar vilken häftig resa!! Hon verkar supernöjd med sin operation - hoppas du också blir det :-)

Kram Nina

Frida-FantastiskaMamman sa...

Det kommer bli bra, och allt är ju precis som du skriver för att må bättre....

Håller min tumme på tisdag :)

Kramar

Popprinsessan sa...

Vilken fin ny header!
Otroligt vad fort tiden gått! Håller tummarna för dig och grattis till att du nått ditt inför-operationen-mål!
Kram och hoppas att du har en härlig helg!