fredag 31 augusti 2012

Radiointervju!

 

 

widgetfabmamas

Nu är det över!

Jösses, så nervös jag var och trots att jag verkligen avskyr att höra mig själv så är det klart att jag bjuder er på länken så att ni kan få njuta av min ljuva stämma Blinkar

http://sverigesradio.se/sida/play.aspx?ljud=4121333&t=793

Så roligt att Fab Mamas Blog Event och bloggandet blir uppmärksammat tycker jag. Eller jag kommer att tycka det när den värsta chocken har lagt sig..

Tack för den upplevelsen Radio Halland. Nu har jag varit med i radion för första gången. Det måste nog firas!

Ha det gott!

Kramkalas

3 kommentarer:

Therese sa...

Klart det ska firas, du skötte dig fint följde länken inne hos Vero :-D
Och ja, jag hade nog tänkt komma först, men näe, det krockar med älgjakten så det skiter sig, men hoppas på fler tillfällen... KRAM <3

Ötjejen sa...

Ni är så duktiga! Ser verkligen fram emot denna helg! Kram!

Tina sa...

Åh jag måste lyssna när jag sitter ensam någon dag! Duktig du är! Jag har också varit med i radio och jag var också supernervös innan! KRAM!