torsdag 30 augusti 2012

Jag längtar efter vårt galadygn!

headerfabmamas

 

Arbetet med Fab Mamas Blog Event går som smort. Det är roligt att så många uppskattar det vi gör! Även om jag är en av arrangörerna så längtar jag enormt mycket efter detta dygnet. Ett dygn för bara mig med lyx, flärd och en galamiddag. Precis vad jag behöver!

Idag slog det mig att jag måste börja titta efter någon galaklänning. Det duger ju inte att komma i mysbyxor Blinkar  Jag har hittat lite olika alternativ som jag nog ska beställa hem och prova. Tiden går fort och rätt var det är så är det oktober. På såna här tillställningar är det roligt att känna sig fin och kanske speciellt som arrangör.

matsal

I den här ljuvliga matsalen kommer vår galamiddag serveras. Sa jag att jag längtar?

Kramkalas

5 kommentarer:

Rebecca sa...

Vilken utsikt!
Förstår att du längtar. De där dygnen är så värdefulla.

kram Rebecca

Vero sa...

Jag har inte ens tänkt tanken på en galaklänning, men ska nog ha någon i garderoben som kan få följa med mig ner. Den ska nog duga, hade den på 150 års jubileum och då duger den nog en gång till skulle jag tro. Hihi...

Tina sa...

Ni gör ett fantastiskt jobb! Ska bli så roligt! KRAM!

Hanna sa...

oj, jag har faktiskt inte tänkt på fab mama som en gala, utan mer som ett event (vad nu skillanden är?) och därför inte alls tänk på klänning, haha! ^^
dags att börja spana kanske!

trevlig helg!
kram H

Popprinsessan sa...

Uh, jag har inte heller tagit tag i klädseln.. Men det är lite gala som gäller alltså?
Hoppas radiointervjun går bra!
Kram