tisdag 28 augusti 2012

Jag känner mig hjälplös

 
Jag har varit på ett informationsmöte på Itrim idag och jag måste säga att det verkar intressant.
Ikväll blir det lite frukt till kvällssnacks ;)
 
 
Det finns en del saker som gör mig arg. Det är inte många men de finns. En av dem är när jag känner mig orättvist behandlad. Det finns nog inget som kan göra mig så arg OCH ledsen.
Att det finns människor som inte mår bra och behöver stöttning på alla möjliga vis det finns det men när deras mående går ut över andra och dom sprider skit runt sig som fastnar på en själv då är det jobbigt :(
För så fort man har sått det där lilla fröet till tvivel hos någon så kommer det ju ALLTID finnas kvar ett litet; tänk om. Oavsett vad som är sant eller ej.
Visst är det så?
Hur ska man kunna bemöta sån skit. Det går ju inte. Skadan är ju skedd oavsett. Jag känner mig hjälplös, och framför allt så känner jag mig fruktansvärt orättvist behandlad. Ibland blir jag så arg så jag kokar och i nästa stund är jag precis lika ledsen. Jag antar att tiden läker men det retar mig att det finns människor som så lättvindligt kan gå omkring och sprida lögner och förmodligen inte ha en aning om vad de ställt till med.
Jävla skit rent ut sagt.
 
Så.. nu var det sagt och det känns lite bättre. Nu väntar lite frukt och Hollywoodfruar. Lite roligt måste man ju få ha ;)
 
Tack alla som tittar in här och lämnar små spår. Ni är guld värda!
 
Kramkalas

3 kommentarer:

Tina sa...

Oj då! Det låter ju inte alls roligt! Förstår att du är ledsen och besviken! KRAM!

Livet på Citronodlingen sa...

Det är ju lätt att säga "Strunta i det, ta inte åt dig och bla bla bla"... Men det är inte lika lätt att faktiskt göra det...
Hoppas det känns bättre snart!

susmar64 sa...

Usch vad tråkigt:( Som du säger så har de sått ett frö av tvivel så har skadan redan skett....Fy för sådana människor!!!
Kram!