söndag 5 augusti 2012

En bra avslutning!

Ipone4s 218

Semestern för familjen börjar lida mot sitt slut och imorgon ska både jag och Johan iväg till jobbet, Gustav till förskolan och Elin går första dagen på fritids.

Vi fick en jättehärlig avslutning tillsammans på Lövekullens camping i Alingsås. Tack Siw med familj för att vi fick komma och leva campingliv!

Bilden ovan är helgens bästa bild och just så där underbart har vi haft det i helgen ♥

Jag har efter mycket bråk med mig själv genomfört veckans sista “springrunda”, den här veckan har varit en enda lång kamp men jag vann!!!! Nu ser jag fram emot en ny vecka och lite vardag igen.

Jag har inte läst bloggar på länge känns det som. Jag har liksom haft fullt upp men nu återgår snart allt till normalt igen och det ska bli roligt att se vad ni har haft för er ♥

Kramkalas

Inga kommentarer: