tisdag 19 juni 2012

Populärt inlägg!

 

Jag har ett inlägg som jag skrev i juni 2009 som av någon anledning alltid kommer väldigt högt upp i sökstatistiken från google. Nu kanske du blir lite nyfiken och undrar vilket? Det här inlägget är det. Det har på något sätt fascinerat mig.. Jag tror inte att det är mitt resonemang kring priset på potatis så här runt midsommar. Jag har nämligen kommit på vad det är Skrattar

Jag berättade även i inlägget att jag hade hittat färdiga sånghäften för alla möjliga tillställningar. Gå in på Sånghäfte.se så har du snapsvisorna till midsommar!

2011-06-275

Jag bjuder på lite midsommarbilder från förra året och så hoppas jag att årets midsommar kommer bli precis lika mysig, med eller utan sånghäften.

Kramkalas

2 kommentarer:

Therese sa...

Ha ha ja sånger till midsommar hoppar iaf jag, för jag har en heeeems sångröst ;-) JAg har kört ett kommaigång löpprogram över tolv veckor med målet att springa en halvmil, har varit superbra, så man får igång kroppen, inga skador å har även satt igång förbränningen bevisligen :-D
Får väl fortsätta att vara nyfiken å tassa inom bloggen nästa vecka då du förhoppningsvis kan avslöja vad det rör sig om... KRAM!

Fröken Isakson sa...

hihi visst är det kul att kolla statistiken och fundera över varför vissa inlägg är så poppis :) .Kram Linda