måndag 11 juni 2012

Ett stort paket!

009

Nu ska ni få höra något retsamt.

När jag satt i bilen på väg till Stockholm så plingar det i mobilen och det visar sig att mitt paket från Footway hade kommit. Så där satt jag på väg bort och kom ju inte hem på flera dagar medans mina skor låg på macken. Retsamt var ordet. Väldigt snabb leverans! Jag har bara hunnit provat skorna snabbt som ögat än så länge men ikväll ska jag gå lite och känna mig för.

Ny vecka.. igen. Det går fort nu! Samtidigt så händer det så mycket roliga grejer så det är ok ändå Ler Fast den här veckan är tack och lov ganska tom på “att göra” saker. Endast en liten tripp till helgen så på schemat.

Jag hoppas att ni får en bra dag, nu är ju den här dagen här och då är det full fart framåt!

Kramkalas

PS, glöm inte att tävla om hörselskydd för dom små <3 Här kan du tävla.

1 kommentar:

Theodora sa...

Ja, footway har verkligen imponerat när vi beställt :)
Hoppas skorna var fina med :)
KRAM