lördag 21 april 2012

God morgon och en intervju

kaffe
God morgon vänner!
Min sovmorgon blev ungefär lika lång som vanligt. Jag förstår inte varför jag inte kan sova när jag får. Trött är jag men sova.. nej det går inte.
Jag har vaknat upp med träningsvärk i armar och ben. Märkligt om du frågar mig men jag gissar att träningsvärken i armarna kommer från kassarna från Ullared och träningsvärken i benen från att gå i klackskor hela kvällen igår. Hoppas att min teori stämmer för annars har jag inte en aning om vad jag har gjort Blinkar

Dagen har börjat toppen med inte en utan två koppar kaffe så jag är nog piggelin snart igen.
Igår fick jag se att det nu finns en intervju med mig i Bloggvärdsbloggen- en blogg om bloggar på bloggportalen. Det är med anledning av att jag vann Bloggbussen 2011.

Nu ska jag sparka igång dagen och mannekänga lite för maken. Jag måste ju visa allt som fick följa med hem från Ullared igår Skrattar

Kramkalas

Inga kommentarer: