tisdag 17 april 2012

Friheten är total

Jag har knappt vågat hoppas på att den här dagen skulle dyka upp men nu är den här.. Jag är KLAR med mina tentor för den här terminen och det som återstår av mitt första år som student är lite lektioner med samkväm (ungefär) och 10 veckors praktik.

Idag hade jag juridiktenta och sedan gjorde jag klart en hemtenta i ekonomi som ska vara klar tills på torsdag. Jag är glad, lättad och samtidigt väldigt stolt över mig själv. Jag trodde aldrig att det skulle gå så här bra som det har gjort. Tur att jag har en fantastisk man som stöttar mig och som har fått tagit väldigt mycket mer ansvar här hemma, speciellt den här terminen när vi har haft tentor på löpande band.

Resten av veckan finns inga måsten och jag ska njuta till fullo. Det är nästan så att jag har lite svårt att förstå det men frihetskänslan som kommer över mig är total! Yiiiiiipppiiiii!

Kramkalas

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är också stolt över dig! och mig själv :) Men måste bara påpeka en sak. Du har visst ETT måste kvar den här veckan och den är utsparken på fredag :)
Kram Hanna

Livet på Citronodlingen sa...

Grattis! Du är skitduktig!!

Popprinsessan sa...

Stort grattis! Superbra jobbat! NJUT nu!!!
Kram till dig!

Bernike sa...

Jag har följt dig på avstånd o ser den Ingela som jag kände för drygt 20 år sedan. Målmedveten o med ett jädra anamma. Ränderna går aldrig ur. :)
Du har gjort ett kanonjobb!! Ha en skön vilotid nu.

Fnulan sa...

Massa GRATTIS!!!!

Therese sa...

GRATTIS!!! Förstår att du njuter :-D Det är du värd <3 KRAM