söndag 1 januari 2012

Vår nyårsafton

2012-01-01

 

Min migrän släppte till slut och jag kunde njuta av både riktigt god mat och gott sällskap. Jag kan inte annat än att säga att min käre vän Ingela vet hur man lagar mat! Vi har haft det riktigt bra och jag känner mig lite bortskämd, nästan att jag har haft det för bra Ler

2012-01-011

 

Även barnen hade en festmåltid och ville sitta vid ett eget bort. Dom var så söta när dom satt där och åt sina spett och pratade. Dom små var med och sjöng lite kareoke efter middagen. Det enda dom ville sjunga var Eric Saades popular. Och det fick dom såklart LerNär vi vuxna sjöng så måste jag medge att det var hellre än bra. Jösses så illa det lät ibland.. haha.

 

Jag är så glad att vi åkte till Karlshamn och hälsade på våra vänner. Det blev ett riktigt bra avslut på 2011 trots att jag hade migrän på dagen.

TACK bästa Ingela & Anders för att vi fick komma!

 

Kramkalas

Inga kommentarer: