lördag 31 december 2011

Sista dagen på 2011

Här är Anna och Elin tillsammans när vi gick på promenad. Det är så roligt att se dom tillsammans, dom trivs verkligen ihop. Precis som resten av gänget :)

Jag har lagt mig för att vila lite innan kvällens festligheter. Jag har en migrän som inte vill ge med sig, typiskt, på nyårsafton och allt :( Det kommer säkert ordna upp sig till slut.

Jag hoppas att ni har en toppendag och avslutar året precis som ni önskar.

Om jag inte hinner blogga mer idag så önskar jag Er ett Gott Nytt År! Jag är otroligt glad och tacksam över att ni kikar in här på bloggen och lämnar ett litet avtryck då och då. Tack!

Kramkalas

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att du blir av med migränen till kvällen.
Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR och hoppas att du får ett riktigt bra 2012!
Kram Ullis

Linda sa...

Hoppas migränen gav med sig och ni har en riktigt mysig kväll tillsammans med Ingela och c/o.
Gott nytt år!!
Kramar