tisdag 24 januari 2012

Jag lever..

… och jag mår ok.
Jag har bara inte hunnit med att blogga. Igår mådde jag fruktansvärt dåligt och fick åka hem från skolan och i natt har jag haft migrän och idag kom jag alltså till skolan till lunch. Bra jobbat Ingela!!
Livet småjäklas lite med mig just nu.
Jag försöker plugga och komma ikapp så gott jag kan, det är det jag försöker göra på min lediga tid Blinkar

Jag återkommer. Snart.

Jag har sett att jag har fått en och annan ny läsare som kikat in och lämnat ett litet spår. Jätteroligt! Jag ska allt kolla in er så fort det lugnar ner sig lite här hemma.

Kramkalas

2 kommentarer:

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hej Ingela !

Det är så man gör ger i från sig ett livstecken.

Jag kopierade om och hur man gör vid en hjärtinfarkt om man lever ensam, som en FB-vän lagt in på sin status.Tyckte det räckte med den där.
En kommentar har jag fått.

Har fyra bloggar, känns ibland pressat.

Har "tumme" med YOUTUBE så jag sänder in från det lite skönt att lyssna på.
Ibland har det blivit en BLURP.

Men de ser att jag lever.

Kram Mi

Popprinsessan sa...

Hoppas att du mår bättre idag och inte är så stressad.
Kram!