söndag 22 januari 2012

Härliga söndag

Våra helgrutiner börjar så sakteliga återvända även detta året.
Jag sitter just nu och njuter av att inte göra något speciellt i ett par minuter medan Elin är på simskola. Det är andra terminen för henne nu och hon har ett helt annat självförtroende nu. Förhoppningsvis hjälpte gångerna vi övade på jullovet. Hon kan ju vara lite blyg och står gärna över om det är någon som är mer framåt. Nu vet hon ju att hon kan :) Det är så roligt att se hur stolt hon är när hon lyckas.

Resten av dagen måste jag nog plugga. Jag ligger efter på alla håll veckans skador. Dels har jag missat lektioner och när jag varit hemma har jag haft för ont och varit för trött för att orka. Nu börjar det dock krisa lite och jag måste helt enkelt få det gjort.
Sen ska det målas lite med :)

Kramkalas

3 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Vad kul med simskolan. :)

Ska nog sätta upp Isak med. Han har ju varit på babysim så det är ju snart dags att komma igång igen. :)

Popprinsessan sa...

Hoppas att det går bra med pluggandet och att du hinner ha en mysig söndagskväll också.

Kram!

Linda sa...

Så roligt att det släppt för henne i simskolan och hon känner att hon kan för sig lite mer.
Våra gick förra terminen och ska gå denna också men djungeltelegrafen har inte nått fram så vi vet inte när den börjar igen, Internet och att uppdatera hemsidor fungerar inte här:)
Kramar