lördag 14 januari 2012

Gänget och jag

Här är sista tillskottet i gänget. Saras lille Theodor, 3 mån. Det är inte bra att vara nära så här små söta bebisar. Jag ska ju inte ha fler men nu skulle jag behöva bli påmind om det ;) Han är ju helt bedårande!

Idag har vi varit på stan, jag har fyndat en hel del måste jag säga. Fast såklart är det sällskapet som är den största behållningen. Det är så skönt att komma "hem" till tjejerna ibland. När vi går på stan kommer jag på mig själv att reagera på att alla runt omkring mig pratar gävlemål, känns tryggt :)

Kramkalas

2 kommentarer:

Angelica sa...

Här blir det minsann inte heller fler bebisgodingar! Jag har gjort mitt, hahahaha!!!

Vad roligt att du fyndat massor - det är nästan det roligaste som finns!

Ha en härlig lördagskväll med tjejerna, sötaste Ingela!
Kraaaaaaaaaaaaaam!

Popprinsessan sa...

Hoppas att ni hra en riktigt kul kväll! Hälsa Sara, och visst är han söt den lille killen!
Kram!