torsdag 5 januari 2012

Förstår inte..

013
Hur kan något som är så fantastiskt roligt att plocka fram vara så förbaskat tråkigt att plocka bort?
Ja, jag pratar om alla julsaker. Granen är värst. Jag har tänkt sen innan nyår att allt skulle bort men har av någon anledning hittat på allt och ingenting annat att göra istället. Nu är i varje fall granen borta, men det är lite småkrafs kvar än.. Jag ska göra ett ryck så är det gjort. Ska bara först Blinkar

Dagen har börjat bra och jag känner mig stark! Nu lite lunch, en favorit. Kyckling med cous-coussallad och tzatziki, mums.

Kramkalas

Psst.. Ni glömmer väl inte bort att svara i min lilla undersökning?

3 kommentarer:

Maria sa...

Har granen fått en putte...?

Ingela la la sa...

Japp, dom är precis överallt ;) När ska han ge sig? haha

Linda aka Javamorsan sa...

Har försökt moitivera mig i tre dagar nu att få undan allt. Men det händer inget. Tur man har till nästa fredag på sig :)