onsdag 4 januari 2012

Bloggmingel i Göteborg

bloggmingel

Jag hade turen att vinna en biljett till Bloggminglet i Göteborg som är den 25 februari Ler Tack Sara som har Zatsas blogg och oxå är initiativtagare till detta mingel!

 

Det låter som att jag kommer få en alldeles förträfflig kväll på La Cuvée med bubbel, mingelmat och överraskningar. Det bästa är ju ändå att få en kväll hemifrån och få chansen att träffa en massa andra bloggare. Sånt är alltid roligt!

Klickar du på bilden så kommer du till bloggminglets sida på facebook där finns mer information. Jag tror det finns biljetter kvar om det är någon som är sugen att gå.

 

Jag vet faktiskt inte om jag känner någon som ska gå.. Jo, men någon måste jag väl känna?? Eller?

Ska Du gå?

 

Hur som haver, det ska bli riktigt roligt Skrattar Grattis till mig!

 

Kramkalas

4 kommentarer:

Therese sa...

Men så skoj, grattis! Sådana här gånger önskar jag innerligt att jag itne bott så off så att man kunnat delta på liknande event... Ha en fin kväll! KRAM

Mrs Moet sa...

Låter ju jättekul.
Jag befinner mig på varmare breddgrader då så det blir inget för mig, annars hade jag gärna gått jag också.

Kram

Popprinsessan sa...

Det är så kul med bloggträffar! Hade jag inte varit på mello just den kvällen hade jag lätt kommit upp!
Du kommer att få jättekul :-)
Kram!

Linda aka Javamorsan sa...

Grattis :) Jätteskoj. Jag skall också dit. Dock inte vunnit någon biljett :) Men vi ses där då!