onsdag 4 januari 2012

Äntligen!

frontpage_w42

Johans bok är äntligen klar! Gissa om jag är stolt?! Jag förstår faktiskt inte riktigt hur han fått ihop det.

Den är dessutom riktigt spännande. När jag först hörde om hans idé var jag måttligt road.. jag är inte så mycket för det här med krig men den här boken är så mycket mer. Jag hoppas verkligen att han kan få den utgiven, det är ju inte så lätt men nu är den i varje fall inskickad till ett förlag och är snart på väg till flera. Det ska bli spännande och se vad dom tycker. Jag håller alla tummar jag har i varje fall Ler

Förtvivlans Tidevarv

Sverige 1968, det kalla kriget blir plötsligt väldigt varmt och landet dras in i en sprial av ondska, våld och död men också av hopp och kärlek. Av Johan Hjält

Kramkalas

7 kommentarer:

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!

Kunde inte låta bli att lämna ett litet fotspår efter mig iom att jag ramlade över din blogg eftersom jag ockå heter Ingela...!

Så nu är vi två Ingelor i denna bloggvärld iaf, minst!

Må så gott!
Kram Fröken Vit.

Östblomman sa...

Tack för peppningen :). Ska nog förklara lite mer noggrant det där om skönhetssömnen, både hennes och min ;).

Grattis till Johan! Hur hann han det där? Imponerande! Hoppas hoppas att det går hela vägen! Jag håller också alla tummar :).

Kram

Popprinsessan sa...

Wow vad häftigt att ha skrivit en bok! Hoppas att han känner att han är duktig :-) Och oj, vad mycket tid du kommer att få nu när J kan göra annat så att du får tid över ;-)

Håller tummarna att något förlag visar sig vara intresserade.
Kram!

Helen sa...

Men oj vad rolihgt och så duktig han är . Nu håller jag tummarna med er att någon nappar och vill ge ut den . Lycka till

Ingela la la sa...

Popprinsessan: Det är det som är grejen.. jag gör inte mer än han hemma snarare tvärtom! Hur har människan hunnit?? Bra gjort i varje fall :)

Helen sa...

Vad häftigt att han har skrivit en bok! Det är min hemliga dröm men det kommer nog att förbli en dröm;)

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Nu är Ingela här igen! ;-)

Jag vill bara tacka för din snälla kommentar och säga att jag blev verkligen glad för att du lägger dig som följare!

Må så gott och ha det superkul på den kommande bloggträffen!

Kram Fröken Vit