lördag 3 december 2011

Lördag


Här är det utlovade pepparkakshuset. Tyvärr har jag inte tagit någon ny bild med våra dekorationer runt om huset. Det är nämligen någon (läs Gustav) som har ätit upp karamellerna på taket!


Idag kommer Johan och barnen åka iväg och lämna mig hemma själv. Jag har nämligen två tentor nästa vecka, tisdag och onsdag och veckan därefter så är det två tentor till. Därefter tar jag jullov :) Jag är inte helt säker på att jag fixar dom sista tentorna men jag måste ju försöka i varje fall. Det har ju gått bra hittills.

Kanske inte det roligaste lördagsnöjet, men desto roligare sen :)

Ha en fin dag! Här är det halv storm och regn, en bra dag att sitta inne.

Kramkalas


2 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Klart att du klarar det!

Therese sa...

Så fint hus, här lade jag de tankarna åt sidan och nöjde mig med vanligt pepparkasbak.... nog så ansträngande med två små bagerskor *fniss* Här är det också busväder, men snö på korset å tvären. Men jag ska inte klaga, vill ju ha snö så här innan jul! Ha en fin 2:a advent! KRAM <3