tisdag 27 december 2011

Känner mig som ny

Nåja.. lite i varje fall.

När jag bokade tandläkartiden jag hade idag så var jag väl måttligt road av att behöva gå till tandläkaren så här i mellandagarna. Det var den enda tiden jag kunde helt enkelt. Det var bara att gå. Nu efteråt så tycker jag att det var den bästa idén jag haft på länge :) Jag känner mig som ny. Skönt att bli av med smutsen även i munnen. All julmat ska väck, även den som fastnat i tänderna ;) Nu är det bara det som satt sig runt midjan som är kvar. Behöver lite mer tid för att få bort den har jag en känsla av..

Kramkalas

3 kommentarer:

Vero sa...

Kunde inte tandläkaren tagit den också då på en gång? :P

Ha det gott!

KRam

Ullis/Leva på landet sa...

Skönt att ha tandläkarbesöket gjort. Skulle också behöva få bort det som fastnat runt midjan i jul;)

Kram Ullis

Helen.HUSnrNIO sa...

Nu fick jag nästan lust att gå till tandläkaren=)
Skulle behövas en städning i min mun. Synd bara att de inte kan ta lite från resten av kroppen också när man ändå är iväg liksom...

God fortsättning & ha en trevlig tisdagkväll.
Helen.HUSnrNIO