lördag 10 december 2011

En dag med familjen

jul

Idag har det varit en skön dag tillsammans med hela familjen utan några egentliga måsten. Jag kan inte minnas när det hände sist.

 

Vi började med att åka och shoppa lite och jag fick tag i en ny overall till Elin. Det fanns en likadan fast i blå och efter lite förhandlande så gick hon med på det. Jag vill inte betala nästan 1000 kr mer bara för att en overall är rosa eller röd. Det är nämligen det hon egentligen vill ha. Hade det varit så att den dyrare overallen hade varit bättre så hade jag inte sagt något men det vet jag ju att dom inte är. Kalla det yrkesskada Blinkar

Nu är alla nöjda och glada i varje fall. Det är huvudsaken! Helt plötsligt så ville barnen gå in i lekrummet som finns där. Man betalar 50 kr och så får dom leka en timme. Vi har aldrig lämnat in barnen på något sådant innan och idag blev vi lite ställda. Hur som haver så fick dom gå in och leka och jag och Johan satte oss och fikade själva, smått chockade.. vi visste inte riktigt vad vi skulle hitta på.

 

Ha en skön kväll!

 

Kramkalas

1 kommentar:

Jessica sa...

det lät ju fantastisk skönt att få fika en timma själva! :)