lördag 26 november 2011

Jag har saknat Er!

018

Här är Gustav och jag för inte allt för många veckor sedan.

Jag har stött och blött detta med att blogga i några veckor. Jag har i varje fall beslutat mig för att fortsätta blogga. Det kanske kommer att bli lite förändringar. Jag vet inte än. Det enda jag vet är att jag har saknat det och Er alldeles för mycket. Tyvärr är min tid till bloggen något begränsad men jag gör det på mitt vis och när jag har tid helt enkelt.

 

Tack för att Ni finns här och tack för Era goa kommentarer. Vi mår alla bra i familjen även om det har varit en tuff höst. Full fart framåt!

 

Kramkalas

4 kommentarer:

Angelica sa...

Det låter härligt!!! Jag har saknat dig jättemycket och jag försökte att lämna en kommentar senast igår hos dig, men jag fick tillbaka den på min email med ett error- meddelande... Har aldrig hänt mig tidigre så jag blev faktiskt riktigt orolig att något verkligt allvarligt hade hänt dig!

Underbar bild på dig och prinsen! Ha en supermysig lördag sötaste Ingela!

Kraaaaaaaaaaaaam från ett kallt Mallorca (bara 7 grader, brrr, jag är inte van längre, hahahaha)!!!

Jessica sa...

Vad roligt att du är tillbaka :)
Jag har saknat att läsa här.

Kram!
/Jessica

Madde sa...

Härligt att du är tillbaka!!!kram

Anonym sa...

Härligt att du är tillbaks, har kikat in lite då och då för att se om du uppdaterat och blev så glad nu när du gjort det. Jag hoppas allt är bra med er!