torsdag 1 september 2011

Sista dagen..

Idag var sista arbetsdagen på jobbet. Eller.. jag kommer ju jobba extra några helger nu när jag ska plugga och vem vet, kanske kommer jag tillbaka Ler

 

Det känns ändå väldigt konstigt, jag har varit anställd på det här företaget i 11 år, fast jag har jobbat på lite olika håll. Konstigt..

 

Det var med en liten klump i magen jag gick hem idag. Dels för att jag varit där så länge och dels för att det kändes verkligen som att jag lämnade mina fina arbetskollegor lite med “skiten” upp till knäna.. eller till armhålorna rättare sagt. Jag hade behövt jobba natt ett tag känner jag. Men men.. nu ska jag vidare och jag får väl hjälpa till bäst jag kan på helgerna Ler 

Det här med skola kanske inte är något för mig och så är jag där innan jag hinner blinka igen.

 

Kämpa på vänner!

 

Tyvärr så blev det inget party för mig idag då migränen kom som ett brev på posten. Som tur är så hjälpte min medicin något. Nu tar jag det lugnt och laddar för bilresan till Stockholm imorgon.

 

Kramkalas

3 kommentarer:

Fnulan sa...

Du har en sådan fin header!!
Det kommer att gå hur bra som helst i skolan ska du se!!! Jag började skolan idag jag med, bara ett år kvar =)

kram

Therese sa...

Förstår att det känns lite vemodigt, men du kommer att få det toppen då du börjar plugga!!! Å själv börjar jag få fjärilar för min första arb dag på en lååång stund. :-) KRAM

Helen sa...

Så roligt att börja läsa och göra något nytt . Känner också för det men har ännu inte vågat . Ha en skön fredag . Kram