måndag 5 september 2011

18-års kalas

image

I helgen var vi ju till min syster med familj. Här ovan är min 18-åriga systerson. Lillkillen. Jag kan inte fatta att han blivit så stor.. så fort!

 

På eftermiddagen så kom familjen och firade och vi fick god mat och dryck. På kvällen så hade dom ett stort partytält för ungdomarna att kalasa i hela natten. Vilket dom naturligtvis gjorde, helt rätt. Är man 18 år så är man och då ska man passa på Blinkar Det var väldigt lyckat så länge jag var vaken och jag tror att födelsedagsbarnet var nöjd över hur kvällen utvecklades.

 

Nu har jag sagt att jag måste åka upp och hälsa på när det inte är något kalas. Den sista tiden har det varit allt från stora födelsedagar och studenter. Det är såklart oxå kul men man blir ju lite mer låst. Jag har knappt gått runt i området där dom bor för vi har fixat så mycket varje gång. Man hjälper ju till med det man kan såna här gånger.

 

Återigen, GRATTIS Niklas och tack för att vi fick komma

 

Kramkalas

2 kommentarer:

SoffiZ-Oliwers mamma + gravid med nr 2:) sa...

Halloj Ingelalalala:)
Längesen jag var inne o läste hos dig. Kommer du ihåg mig från Mammabloggalan?:)

Kramar

Mamma Russin sa...

Hej hopp..
finfina kort och du och lillan är så lika.. :)

kramkram