måndag 15 augusti 2011

Måndag!

003-1

Idag är det måndag och jag ska köra igång med måndagslistan igen. Ett väldigt bra sätt att fokusera på det positiva!

 

Idag måndag är jag glad för att:

 

♥ Jag och Johan fick tillfälle att gå på bio i fredags på vår bröllopsdag.

♥ Att vi har börjat renoverat hallen.

♥ Jag har rensat och fått en massa sålt på blocket.

♥ Gustav har blivit blöjfri och att övergången till att inte sova på dagen har gått smidigt för honom.

♥ Jag är oerhört glad för min familj! Mannen och barnen, så mycket kärlek..

♥ Jag har en spännande höst framför mig med en för mig helt ny utmaning.

 

Vill du läsa fler måndagslistor så finns dom samlade hos Jennyn som oxå är upphovskvinnan till den här fantastiska idén!

Häng med du med och gör din måndagslista!

 

Ha en fin dag!

 

Kramkalas

Inga kommentarer: