onsdag 31 augusti 2011

Första boken i handen

CivilrŠtt - omslag.indd

Igår kom den första boken hem som jag har beställt till mina studier. Ett stort leende spreds över hela mitt ansikte och det kändes så bra, trots att det var Civilrättsboken Blinkar Jag är nog lite konstig jag..

 

Det känns bara så bra att jag faktiskt börjar på måndag! Tankarna på att läsa vidare har kommit och gått under många år men växt sig starkare under tiden då jag var föräldraledig. Jag vill ha ett jobb där jag faktiskt träffar min familj på eftermiddagen/kvällen. Innan barnen var ju inte det så viktigt.

Det har alltid fallit på att jag inte har haft någon behörighet eftersom jag gick en 2-årig restaurang linje på gymnasiet. Så gammal är jag Blinkar Jag är sjukt stolt över mig själv att jag tog tag i det i våras och nu sitter här och köper mina böcker till utbildningen jag ska gå. Bra jobbat till mig!!

 

Ha en fin dag!

 

Kramkalas

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska verkligen vara stolt Ingela!
Du är såååå duktig!!!

Och vaddå, nu är jag nyfis, är det nån träff på gång??

Anonym sa...

Ang träff... jag vet inte. Vi får ta och kolla av med Ia.