lördag 4 juni 2011

Vi fortsätter att njuta

image

Dagen har till största del spenderats hos svärföräldrarna och vilken härlig dag det har varit!

 

Jag har suttit en stund på altanen och pluggat, ganska skönt måste jag säga.

Barnen har lekt och har i stort sett hur mycket plats som helst att röra sig på när vi är där.  Dom hoppar lite studsmatta, gungar lite, sparkar lite boll, målar lite eller så springer dom bara omkring och har det bra. Rätt var det är så kan man hitta dom i hammocken med farfar.

 

Jag kom aldrig ner till stranden, tiden försvann. Barnen var ner med farmor och farfar i varje fall. Elin hade tydligen varit i och badat lite. Kan inte tänka mig att det var speciellt skönt men kanske svalkande Blinkar

 

Gustavs 3-års trots har riktigt “blommat” ut idag och fy säger jag bara.. Hemsk unge.. fast han kan vara söt ibland..

 

Hoppas att ni har en bra helg!

 

Kramkalas

1 kommentar:

Östblomman sa...

Underbara varma helg! Så här borde det alltid vara! Ska absolut testa din Tzatziki!

Fortsätt att njuta!

Kramar