torsdag 2 juni 2011

Så mycket mys

019

När jag la barnen igår kväll så var Gustav i lite extra behov av mys. Han ville gosa och att jag skulle ligga jämte han men eftersom jag var själv hemma så sa jag att det får bli ikväll istället. Han blev helt till sig och började fnissa och sa;

“Jag älskar dig mamma, du är bäst” Mammahjärtat svämmar över ibland..

Han undrade oxå om det var dagis idag och jag sa;

“Nej, nu är ni ledig i fem dagar, vi ska ha fem dagar med mys!”'

“ Åh, tack mamma, tack”

Lite gullig är han allt ibland, trots att han har en trotsperiod som gör sig påmind lite nu och då Blinkar

 

Det fina vädret som utlovats är som bortblåst, men det gör inte så mycket. Gustav och Johan bygger lego, jag pluggar och Elin har en kompis här och dom ser man inte mycket av.

Så så ser det ut hemma hos oss just nu. Jag tycker verkligen om när vi är lediga allihopa. Det är mys bara det!

 

Hoppas att ni har en fin dag vad ni än har hittat på!

 

Kramkalas

1 kommentar:

Anonym sa...

så söt han är.. :) stina är inne i en tack period och tackar ja eller nej (mest nej) till allt.. så söta.. :)

jadu ibl säger de eller gör saker så det riktigt värker i hjärtat av glädje..

kram på dig gumman..