måndag 6 juni 2011

Min måndagslista

Idag måndag är jag glad för:

 

♥ Vi har haft en riktigt härlig ledighet tillsammans hela familjen

♥ Imorgon gör jag mitt (förhoppningsvis) sista prov

♥ Vi har många bra och goa vänner, såna man skulle kunna luta sig mot när det blåser lite..

♥ Nästan alla utemöbler äntligen är slipade och oljade

♥ Barnen har fått kläm på lekar dom gillar att leka tillsammans

♥ Imorgon ska jag till Stena Line och få min utmärkelse som Sveriges bästa barnsligt skoj bloggare

♥ Jag har en fantastisk familj!

 

Vill ni läsa fler måndagslistor så finns dom hos fina Jennyn.

Jag tycker om att stanna upp, om så bara för ett par minuter och tänka på det bra som gör mig glad.

 

Kramkalas

3 kommentarer:

Thaison sa...

Lycka till med provet och Silja Lines!

Sara Mårtensson sa...

Hej!

Så klokt att göra en lista över vad du är glad för :-) Borde jag också göra. Just nu är jag så glad för att det är 18 grader varmt ute och sol :-D
Grattis till din fina utmärkelse!! Den förtjänar du och din blogg :-)

Vilka fina och härliga sommarbilder du bjuder på i alla tidigare inlägg! Jag och maken drömmer om att flytta söderöver så vi får riktig sommar ;-)

Kram på dig Ingela! / Sara

♥ En pojkmammas vardag ♥ sa...

Härliga måndagslista! Alltid lika peppande att läsa alla andras listor :)

Klart du ska baka pajen. Den är farligt god :)

Kram