onsdag 22 juni 2011

Förbereder för fullt

Just nu så förbereder jag vår resa till Gävle för fullt! Tvättar och packar. Steker pannkakor till matsäck. Jag gillar inte och packa men jag gillar ändå känslan av att vara på väg.

 

Vi ska alltså fira midsommar i Gävle eller självaste midsommaraftonen kommer tillbringas i Axmar och på lördagen så åker vi vidare och hälsar på mamma i Ockelbo. Det här kommer bli vår enda resa “hem” i sommar. Jag kommer ha fullt upp på semester med annat detta året. Det känns bra att vi tar några extra dagar runt den här helgen och åker upp i varje fall. Längtar faktiskt efter både mamma och vännerna där uppe.

 

Nu måste jag fortsätta med förberedelserna Skrattar

 

Kramkalas

4 kommentarer:

Östblomman sa...

Ha så bra där "hemma". Hälsa alla! Trevlig midsommar, kramar

Linda sa...

Mysigt att iaf få en långhelg tillsammans med nära och kära, trevlig resa, kör försiktigt, Kram

Camilla sa...

Vad mysigt!! Både Gävle och Ockelbo är ju så himla fint!
Om ni råkar ha vägarna förbi våra trakter på dit- eller hemvägen så hojta, så bjuder vi på kaffe :)

Kramar

Jessica sa...

Ha en underbar midsommar!

Ockelbo, är det inte därifrån prins daniel kommer ifrån??


Kram!