tisdag 17 maj 2011

Vilken överraskning!

158
Vi lämnade barnen och begav oss till vår överraskning. Vi skulle få ett besök på Romulus, ett riktigt mysigt SPA visade det sig. Vi mammor gick dit med raska steg och var riktigt förväntansfulla.
163
Här är delar av gänget glada mammor. Patricia, jag, Petra, Camilla och Carolina. Härliga vita rockar och badskor fick vi och sen var vi redo för att bli  riktigt bortskämda Ler

2011-05-173
Det är alltid så mysigt att komma in på SPA tycker jag. Jag älskar doften, atmosfären och det lugna tempot.

2011-05-174
Vi fick en liten rundtur sen var det dax att bada i alla små poolerna. Vi började med att bada i en pool med 34 grader. Där var vi i 10 minuter. Vi gick sen vidare till en 36 gradig pool, 38 gradig pool och när vi sen kom till 28 gradigt vatten så kändes det helt plötsligt väldigt kallt. Därefter bastade vi ångbastu och sen slängde vi oss ner i 8 gradigt vatten!!
Men.. nu ska ni få höra.. det var inte så farligt. Till och med skönt när det var över Blinkar
Den här turen runt i poolerna bjöd både på avkoppling och en hel del härliga skratt!

194
När vår lilla rundtur var över så kom personalen och gjorde ansiktsmask på oss. Underbart! Jag är som en ny människa Ler Tänk vad snabbt ordnat det var.
Den här överraskningen var så uppskattad av alla oss mammor. Det var riktigt lyxigt!

Barnen hade haft det hur bra som helst medans vi var iväg. Elin älskar lekland så hon hade tydligen inte ens haft tid att vara med och göra godis. DÅ är det roligt!

Pictures2011-05-175
Elin var helt genomsvettig när jag kom och skulle hämta henne. Ändå ville hon inte därifrån. Hon hade nog kunnat köra på i någon timme till om hon hade fått!

2011-05-176
Det var knappt jag fick iväg henne trots löfte om glass. Jag tror aldrig att hon har tackat nej till både glass och godis förut. Då kan man vara säker på att hon har haft riktigt riktigt skoj. Barnsligt skoj!
Till slut fick jag med henne i varje fall och vi fick en liten mysig paus.
Vilken dag vi haft!

Kramkalas på er mina vänner

Inga kommentarer: