lördag 21 maj 2011

Pedikyr

image

Ibland får jag ta till ett knep för att få klippa Gustavs naglar..
Han går med på vad som helst med lite nagellack. Både han och Elin tycker att dom blir såå fina.

Bloggen har ju jag för att jag vill dokumentera vardagen med mina barn först och främst, och för att vänner och släktingar ska ha möjligheten att hänga med om dom vill. Jag hoppas ju att en dag när Elin och Gustav är lite större och kanske tittar igenom bloggen ska tycka att det är roligt.
Just det här med deras, speciellt då Gustavs,  målade tånaglar kanske inte kommer att vara så roligt.. kanske mer lite pinsamt Blinkar

Ikväll har jag varit själv med dom små trollen.
Vi har sett film och myst ordentligt, skönt att få ha dom för mig själv lite.

Ha en fin kväll!

Kramkalas

6 kommentarer:

Camilla sa...

Vad mysigt med lite ensamtid med barnen :)
Så gulligt med nagellacket, det kanske man skulle testa på Saga :)

Kramar

Villa Carl Larsson sa...

Hihi vad söt han är som vill ha nagellack på tossingarna :))

Kram Josefin

Östblomman sa...

Vilken kanonbra resedagbok från Danmark! Nu har jag haft lite tid och läsa, vilken resa!

Söta fossingar :)

Kram på dig!

Popprinsessan sa...

Hi hi, ja det är säkert lite skämsfaktor på det om några år :-) I den här familjen är pappa J otroligt orolig över att R ska få nagellack när han blir lite större, men risken finns :-)

Kram!

Therese sa...

Alla knep är bra ;-) Och detta påminnde mig just att jag lovat luran att köpa nagellack... KRAM!

emily sa...

haha men de är ju underbart! även om han kommer tycka de är lite skämmigt så kommer han uppskatta din blogg otroligt. jag hoppas min dotter också ska göra det med min .. :)