onsdag 18 maj 2011

Med sorg i hjärtat..

image
Bilder lånade av Stena Line

God morgon!

Jag måste säga att det är med sorg i hjärtat vi lämnar Skallerup Klit Feriecenter, det är riktigt mysigt här och jag skulle lätt kunna spendera en semestervecka här. Jag ser fram emot att få ta med mig även Johan och Gustav hit någon gång.
Jag sprang på ett par bekanta till oss här i stugbyn. Jag visste att dom brukade åka hit på lite semester ibland, att det här var deras smultronställe. Nu förstår jag varför.

Idag är sista dagen på vår Barnsligt skoj resa men jag hade gärna busat i några dagar till Ler
SPA stunden igår gjorde susen, vilken energi jag fick!

Idag ska vi trots allt packa i hop och åka vidare mot nya äventyr. Första stoppet för oss idag innan vi åker till båten blir Nordsöen Oceanarium, där ska vi gå på en spännande expedition. En och annan ful fisk ser det ut som att vi kommer att stöta på Blinkar
080
Vilken resa vi haft! Jag får fortfarande nypa mig i armen ibland för att vara riktigt säker på att det här händer på riktigt. Dom här stunderna kommer jag och Elin att kunna titta tillbaka och minnas länge länge. Jag är oerhört tacksam att jag fick chansen att åka med bloggbussen måste jag säga.

Ha en fin dag.
Vi kommer med all säkerhet ha det toppen!

Kramkalas

2 kommentarer:

CiliaH sa...

Åh, vad det ser ut som ni haft det superhärligt!

Hanna sa...

Hej Ingelalalalala... ^^

Tänkte höra med dig om jag fick låna bilden eller kollaget av skallerup klit av dig?
ska nämligen dit om några veckor och tänke blogga om det. ^^
givetvis länkar jag till dig! =)

Kram kram