tisdag 31 maj 2011

Lättad men ändå orolig

Idag fick jag äntligen gjort det sista provet på engelskakursen. Det kändes bra, som att jag hade koll. Jag känner mig oerhört lättad över att det är gjort samtidigt så är jag ju lite orolig över att jag inte har klarat det. Jag kanske missförstod allting och det jag gjorde blev fel.. vad vet jag?
Ingen idé att tänka för mycket på det för det är ju ingenting som jag kan göra någonting åt just nu ändå.
Nu är det bara matten kvar. Eller bara ska jag kanske inte skriva eftersom jag har fullt sjå, men ändå. Ett prov kvar och sen är det gjort! SkrattarJag är oavsett sjukt nöjd med mig själv.

Nu ska jag fortsätta här och sen bär det av till förskolan för att se den redan berömda trollmusikalen och äta den tillhörande trollsoppa med låtsasmask ;)

Kramkalas

3 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Hoppas att det blir en fin musikal och välsmakande soppa!

Skönt att ha gjort provet men jag förstår att du är spänd över resultatet.

Kram, kram!

Sjabbig men chic sa...

Klart att du ska vara sjukt nöjd! Och det gick säkert jättebra. Ha en kanonkväll och akta dig för trollen.

Kramis Lisa

Patricia sa...

vad är det du läser för något? Tycker också det ska bli spännande att se resultatet på bilderna. Är alltid lite skeptisk när det gäller mig själv ;) När blir Danmarksresan av? Så jag vet när jag ska boka i min kalender ;) Kramar