tisdag 17 maj 2011

En bra start på dagen!

005006

Frukosten är intagen och det blev en bra start på dagen. Vi är redo att utforska Skallerup Klit Feriecenter. Vi kommer att börja med att gå och bada. Elin frågar hela tiden om badet. Hon var ändå rätt glad här till frukost att badet är inomhus för det regnar ju lite idag.. Jag är oxå väldigt glad att badet är inomhus Blinkar

Här är vårt första stopp för dagen. Jag gissar att Elin kommer att få upp mig även i den här vattenrutschkanan.. Vad gör man inte för sina barn?! Jag har ju dessutom roligare än jag har haft på länge. Lite som att bli barn på nytt. Att dessutom få vara barn på nytt tillsammans med henne känns ju extra roligtLer


Foto: Bente Poder
Hade det varit fin väder så hade jag nog velat smugit ner till stranden för där kan man rida. Det hade varit helt underbart att fått tagit en tur där nere vid havet.
Visst ser det lockande ut?!

Dax att slänga sig ut på nya äventyr alltså!

Kramkalas

Inga kommentarer: