tisdag 5 april 2011

Student!

Jag har gjort lite förändringar dom sista veckorna. Jag blir student på heltid. Jag hinner inte riktigt med. Jag kommer att jobba mina helger men annars så är det plugg hela veckan lång :) Snart drar ju både engelskan och matten igång och jag har insett att det går inte då.
Det är ju bara fram till i slutet på maj och sen är jag på plats igen :)

Igår hade jag en muntlig redovisning och det är av någon anledning något av det värsta jag vet. Förmodligen för att jag en gång för ca 10 år sedan nästan svimmade och bara sa mitt i en mening;
Nej, jag ska inte ha något, och så gick och satte mig (vi hade rollspel i en säljutbildning jag gick).
Det där sitter liksom kvar..
Läraren var nöjd den här gången i varje fall och det gick bra, det gör det nästan alltid men jag gillar verkligen inte den där känslan :(
Det är inte så att jag efteråt känner att det var bra att jag klarade det och känner mig stärkt tills nästa gång heller.
Nu är det bara en gång muntligt kvar, nationella provet. Det är 5 minuter kvar, jag får tänka så :) Sen ska jag bara få skriva för hela slanten av det som är kvar. Skönt.

Här i Kungsbacka är det lite grått idag så det passar alldeles utmärkt att sitta och läsa och skriva.

Ha en bra dag!

Kram

Follow Ingela la la

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Här skiner solen i alla fall.
Jag var som du länge angående måndagslistan. Det är som med din skola. Varför dra ut på det? Bara gör det. Du skall se vad mycket så lite gör.
Hoppas du får lite sol lagom tills du pluggat färdigt.
Kram

Vero sa...

Kommer säkert gå jättebra.

♥ Sanna ♥ sa...

Vad ska du plugga !!!???
Kram

Östblomman sa...

Klart det gick bra på redovisningen! Å så skönt att köra på heltid :).

Förresten, håller med de andra; bild på klänningen tack :).

Kramar