måndag 11 april 2011

När Gustav får bestämma

Ja, då blir det volangklänning och tomteluva på.
Han tycker bäst om just den där klänningen när han nu väljer att ha klänning. Kanske för att den har en underkjol och fladdrar ordentligt när man dansar :)

Idag har jag det sista muntliga på svenska kursen, muntligt nationellt prov. Gissa vad? Det känns bra!

Nu är nämligen dom värsta hormondagarna över och jag har sakta återgått till mig själv igen. Det, den eller vad det nu är som besitter min kropp under den här tiden varje månad har nu lämnat mig, tack för det!
Tur för den här veckan händer det en massa skoj :)

Ha det gott så länge!

Kram


Follow Ingela la la

3 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Hihi, det är inte alltid barnen tycker som vi vuxna om vad som är snyggt inte ;o)

Tova sa...

Haha naw så sött ;)

skönt att "hormondagarna" är över, själv har man nästan glömt hur det känns haha (efter ett par år av graviditet och amning)

kram

Linda sa...

Supersöt i den klänningen ju:)

Hoppas du har en bra tisdag!
Kram