fredag 22 april 2011

Långfredag

001

Här hemma fortsätter snaskande på påskäggen. Barnen tror knappt att det är sant :) Ganska gulligt ändå. Det syns rätt snabbt när dom har varit i påskägget och ätit..

013

Idag blev sandlådan klar! Det har lekts en hel del här på förmiddagen. Behöver jag säga att vi har sand överallt ;) Dom har roligt i varje fall, det är väl huvudsaken..

Inatt har jag varit vaken i ca 3 timmar och haft ont i magen :( Bara ont och mår kymigt. Jag har ingen som helst lust att bli sjuk nu. Jag har inte tid med det. Förhoppningsvis så går det över snabbt. Jag har fortfarande ont men har inga problem med att äta och så. Konstigt.

Apropå mat.. igår lagade jag en väldigt god middag om jag får säga det själv. Det var så gott så det förtjänar ett eget inlägg. Middagstips kommer alltså ;)

Jag önskar Er alla en fantastisk dag! Jag ska återgå till att vila lite till och så hoppas jag på bättring.

Kram

Ni som inte har röstat får gärna gå in och ge mig och Elin en röst så vi kan åka med bloggbussen till Danmark och ha barnsligt skoj! Evigt tacksam <3



3 kommentarer:

Anonym sa...

Glad påsk på're!
Bloggen blev fin, men skulle du inte ha två kolumner?

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken härlig bild på Elin som sagt ganska tydliga spår att någon varit i påskägget ;) Nu har jag lagt några röster åt er (bra med fler mailadresser....). Hoppas att ni kommer med.

Önskar dig en fortsatt trevlig påsk!
Kram Ullis

Milliez sa...

Ja det går åt det bättre hållet (känns det som iaf).

Okej! Men mysig var den.
Hoppas att ni har en underbar påskhelg.
Kramar