måndag 4 april 2011

God morgon måndag!

Uppe med tuppen och två koppar ljuvligt kaffe har intagits. Nu börjar jag bli redo för att ta mig an dagens uppgifter.
Det är skolarbete för hela slanten. Jag har bara två veckor kvar på svenska kursen och det känns helt ofattbart! Tänk så många år jag har funderat på det här och tänkt att bara för att jag inte läst de här ämnena på gymnasiet så är det kört för mig. Och så är det så lätt åtgärdat! Eller lätt och lätt.. jag får ju använda klumpen på axlarna lite men det kan ju aldrig skada ;)

Jag hoppas på en bra dag!

Kram

Follow Ingela la la

3 kommentarer:

Tess sa...

Ja bättre sent än aldrig i alla fall :)
Hoppas du får en toppendag!
Kramar

Popprinsessan sa...

Du verkar otroligt taggad och duktig med pluggandet! Kul!

Det där med tidningar som fortfarande ligger kvar i plasten känner jag igen.. Har en hel hög.. Plus att jag köpte lite nya förra veckan - det var tag tre betala för två, plus ett erbjudande så man fick tre till extra, dvs 6 tidningar... Men jag lever på hoppet att jag ska kunna sitta ute i solen snart och bara läsa tidningar medan lillkillen sover i vagnen :-) Eller nåt ;-)

Härligt också att du hittat tillbaka din blogglust. Det går ju upp och ner lite, precis som livet, men det är kul att ha dig tillbaka!

Kram!

Therese sa...

Det är aldrig försent att ta tag i det man vill... men ibland måste man mogna till i beslutet *ler* Önskar dig en fin pluggdag <3