lördag 23 april 2011

Glad Påsk!


Barnen har inte visat något intresse för att vara påskkärringar i år.
Jag får hålla tillgodo med bilder från förra året.

Vi sitter fortfarande hemma i pyjamas men nu ska vi snart sätta fart ;)

Jag gillar när vi hela familjen kan vara hemma och mysa och busa. Bara göra vad som passar oss och lite vad dagsformen tillåter. I love it!

Idag ska svärmor ha kalas för hon fyller år imorgon så snart är det dax att åka iväg på kalas, ska bara ta mig ur pyjamasen först ;)

Hoppas att ni har en fin påsk tillsammans med människor ni tycker om.

Glad påsk!


En fin påskpresent till mig och Elin vore en röst om du inte har gjort det redan ;) Vi vill väldigt gärna åka med bloggbussen. Tack alla <3



Follow Ingela la la

1 kommentar:

Emelie sa...

Haha Här hade jag en som var målad, men glömde fota, så kan det också haha! Får bli nsäta år om dom vill!
HOppas ni hade kul på kalaset!