lördag 16 april 2011

Fixarlördag!

Idag har vi haft en riktig fixarlördag! trots att vi har grejat i stort sett hela dagen så har vi inte fått stryka en enda sak på att göra listan. Det är en bedrift. Den är lång och i stort sett allt står där, men idag blev det lite påskstäd och så skruvade jag ihop Elins skrivbord. Det var skönt att det blev gjort. Nu ska där bara upp lite hyllor och lite pynt ;)

På eftermiddagen så kom efterlängtade vänner från Torslanda. Vi har inte kunnat ses sedan vi flyttade hit pga sjukdomar och annat. Det var ett kärt återseende och den fina buketten var precis vad jag behövde :)

Nu ska jag och Johan sjunka ner i soffan och se en film, imorgon väntar nya äventyr.

Ha en fin kväll!

Vill du läsa mer om bloggbussen kan du göra det här

Follow Ingela la la

2 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

du får skriva dit sakerna ni gjort på listan nu, så kan du stryka i alla fall ;o)

Emelie sa...

Jättefina tulpaner!
Skönt att få gjort saker, ahde nog också behövt göra en sådan lista :-O den hade nog blivvit en mil lång ;-)

Sv: Jag såg bland mingelbilderna från eventet att jag helt missat dug där men precis som du skriver så är det inte så lätt att känna igen live ;-)