söndag 24 mars 2013

Full fart, sjukstuga och inställda kalas

Elin ligger i soffan och spelar på sin iPad. Det är femte dagen som hon har feber :( Den ger inte med sig.
I fredags var det meningen att hon skulle ha kalas för sina kompisar men såklart var vi tvungna att ställa in. Idag var det tänkt att vi skulle ha kalaset istället.. såklart fick vi ställa in :( Det är inte lätt att vara liten och sjuk. Jag tycker så synd om henne. Ja, om kalasgästerna med förstås! Snuvad på kalas två gånger på en vecka. Många små tårar har jag fått torka idag. Nu hoppas jag att vi kan hitta en ny dag att ha kalas på! Dagen idag kommer nog spenderas ungefär såhär.. i soffan.

Veckan som har gått har varit hektiskt med jobb, praktik och uppsatsskrivande. Igår när jag jobbade så var även jag lite hängig i h idag känner jag mig riktigt risig men jag får försöka hålla mig frisk.

Jag kommer med största sannolikhet hålla Elin sällskap i soffan. Nu ska vi se på Pocahontas. Grabbarna är och handlar och sen skulle de gå på bio.

Kramkalas

5 kommentarer:

Maria sa...

Men stackars liten :(
Krya på henne i massor!!

kram kram

JaanaM. sa...

Så tråkigt att ställa in kalaset! Krya på sig får lillflickan göra!

Jenny sa...

Fy vad tråkigt..både att vara sjuk och att ställa in kslas. Krya på er!

Marie-Louise sa...

Vad tråkigt att behöva ställa in kalaset igen :(
och att vara sjuk också så klart. Kram fina

Helen.HUSnrNIO sa...

Usch så tråkigt. Den där "febersjukan" har vi också kört i några omgångar och det är verklgien konstigt länge som febern håller i sig.
W har legat fem dagar gånger två vid två tillfällen och M en.
Jag har haft lite mer febertoppar här och där.

Så tråkigt med kalasen!!!
Hoppas hon mår bättre idag så det snart är över för er!