måndag 28 mars 2011

Lite nervöst

Imorgon är dagen då jag ska göra mitt första riktiga prov...
Jag är lite nervös måste jag erkänna. Jag ska ha prov i litteraturhistoria och jag tycker att det är jätteroligt att läsa men när jag försöker tänka till vad som ska komma så blir det blank. Helt blank!
Jag hade ett möte med läraren idag och hon frågade hut det kändes och jag var ärlig och sa att det kan gå precis hur som helst. Jag läser svenska b på bara 6 veckor, det är lite tajt, men det går :) Jag tror inte att det skulle hjälpa mig att vänta i 2 veckor att göra provet heller.. då vill jag nog hellre ha det gjort. Jag hoppas på det bästa helt enkelt :)

Nu ska jag läsa lite och sen ska jag förhoppningsvis hinna slappa lite med.

Kram


Follow Ingela la la

3 kommentarer:

Vero sa...

Det går säkert bra ska du se.

Håller tummarna!

Anonym sa...

Det kommer gå bra, sådär tycker jag det kan kännas ofta. Att inte har nån koll tror man, men sen när det gäller så brukar det ramla ner en och annan polett ;-)

Johanna sa...

Lycka till! Det kommer säkert gå jättebra!