söndag 17 oktober 2010

Det var den helgen..

Jösses vad tiden springer iväg. Än så länge håller jag tempot uppe och springer med ;)

Helgen har varit riktigt rolig och då har jag ändå jobbat hela helgen! Fullt ös har det varit och goa arbetskamrater. Precis som jag vill ha det med andra ord!

I lördags hade vi dessutom personalfest och vi började med att dansa linedance. Det var en line danceklubb här i stan som höll en lektion för oss och vi fick lära oss en dans, en nybörjardans :)
Det var mycket roligare än jag kunde föreställa mig. Fast det borde jag kanske ändå ha förstått... röra sig till musik är ju kul, oavsett hur ;) Vi var dessutom riktigt bra!

Jag måste erkänna att jag var liiite trött i ögat imorse när jag skulle iväg till jobbet. Tur kanske att jag körde i går kväll.

Nu är det bara att ladda för en ny vecka.
Ha det gott så länge =)

Kram


Follow Ingela la la

3 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att få ut och roa sig lite. Man ska vara lite trött i ögat dagen efter sådana tillställningar ;)
Ha en bra vecka!
kram Ullis

sara - mamma till wilda sa...

Det är många som säger att lindeance är kul, men tror minsann inte det är nåt för mig hahaha

Frida-FantastiskaMamman sa...

Haha jag kan se dig där du stod & dansade ;)

Hoppas att du får en jättefin start på veckan..
Kramar<3