lördag 2 oktober 2010

Bra avslutning!

Arbetsveckan som gått har varit rätt så tuff.. och det beror inte på mitt arbete utan snarare på att jag har kämpat med en fruktansvärd huvudvärk i tre dagar.
När jag väl har har kommit hem så har jag däckat eller suttit och stirrat lite för mig själv :(
I fredags när jag vaknade så var den i varje fall borta! Tjohoo :)

Jag slutade dessutom redan kl 16, när jag kom hem till familjen fick jag ett glas rött och order om att göra tzatziki. Johan hade förberett grillen och jag fick mig en middag som var helt underbar.


Elin ville att vi skulle sjunga lite Sing Star efteråt. Johan och Elin började men sen spårade det ur lite och Johan och jag hade en hård kamp om poängen ;)
Behöver jag skriva att jag vann? :)))) Fattas bara...

När Johan gick och nattade barnen så sjönk jag ner i soffan och tittade på Idol. En fantastiskt skön avslutning på en annars rätt så trist arbetsvecka :)

Nu är det lördag och vi är lediga och ska fortsätta att mysa. Hoppas hinna med lite ärenden på väg till Johans föräldrar och paradiset.

Jag önskar er en härlig dag!
Kram

Follow Ingela la la

2 kommentarer:

Vanilla sa...

Hoppas att ni får en riktigt mysig helg!

Kramar

Vicky sa...

Vilken tur att huvudvärken släppte lagom till fredagen. Ha en fortsatt mysig helg :)