fredag 17 september 2010

Nu är det helg :)

Härliga sköna fredag :)

Nu har helgen börjat för mig!
Lite mys och godis och så är jag ledig heela helgen. Jag ska bara vara hemma och mysa med barnen. Johan ska iväg på kalas imorgon och jag och barnen ska rå oss själva lite, mysigt!

Idag fick jag äntligen svar på jobbet och jag ska fortsätta med den tjänsten jag har varit på nu i ca en månad. Det ska bli skönt att få lite bättre arbetstider permanent. Jag tror det blir bra och lite ombyte mår man inte dåligt av ;)

Nu ska jag sjunka ner i soffan med Johan en stund innan John Blund kommer och hälsar på, han är nämligen inte såå långt borta.

Ha en underbar fredagskväll!

Kram

Follow Ingela la la

2 kommentarer:

Östblomman sa...

Grattis till fortsatt förtroende :). Kul med bekräftelse på att du skötte jobbet galant! Det kommer ju att bli riktigt bra med bättre tider. Ha nu en riktigt skön ledig helg! Vi hörs, kram

Therese sa...

Hoppas du å barnen får det riktigt mysigt <3 Kram kram