tisdag 21 september 2010

Mycket att fixa med!

Jag har just kommit tillbaka från vår kvartersvärd som vi har nu.
Vi har börjat kolla lite vad som behöver fixas till innan vi flyttar och det blir ju en hel del smågrejer, som tur är så får man färg och sånt man behöver av vårat bostadsbolag.

Det tar ju alltid lite tid med såna smågrejer.. Nu kommer allt sånt som vi har gått och sagt en tid att vi ska fixa till bli gjort, typiskt ;)

Har pratat med förskolesamordnaren oxå och vår ansökan hade inte kommit fram! Lätt panik men nu har jag andats några extra djupa andetag och skickar in en ny och ber en stilla bön att det ordnar sig ändå. Det är ju ett tag kvar..

Ikväll ska jag göra något jag inte har gjort på länge! Ska bli hur kul som helst, jag får berätta mer om det senare för nu måste jag åka och handla lite innan svärfar kommer hit :)

Ha en bra dag!

Kram


Follow Ingela la la

2 kommentarer:

Tess sa...

Åh vad nyfiken jag blev nu på vad du ska hitta på i kväll!
Jag får väl sitta här och vänta på nästa inlägg! )
Ha en fin dag.
Kram

Sjabbig men chic sa...

Men vad roligt med ert nya radhus Ingela!!! Vilken härlig tid det kommer att bli nu för er. Jag vet att jag är värdelös på att kommentera men jag har inte riktigt orkat. Det är kaos nu för några nära och kära och dit går nästan all energi.

Kramis Lisa