onsdag 8 september 2010

Det svänger snabbt!

För ett tag sen så tittade vi på en del hus, gick på lite spontana visningar och flyttade in i vartenda ett av dom. Jag tyckte det var väldigt jobbigt.. När man går och tittar bestämmer man sig ju för om man vill ha det liksom och sen när man då inte kan köpa det så blir det ju lite trist.

Hur som helst så har vi inte tittat på väldigt länge, vi gav nog upp lite, tänkte att det inte riktigt var dax för oss än men så idag när jag var på jobbet så ringde Johan och hade sett ett radhus som det var visning på idag!
Snabbt som ögat hade jag fixat så att jag kunde gå lite tidigare och så iväg på visning :)

Det var bra på alla sätt och vis, lite fix och trix förstås men inga stora grejer. Lite större än det vi bor i nu och med ett riktigt kök. Är det något jag saknar här så är det ett separat kök, vi bor nämligen med öppen planlösning och jag är såå trött på att vistas i ett och samma rum hela tiden.

Nu får vi väl vänta och se lite igen men den här gången så känns det som att det kan gå vägen, det var bara vi och ett annat par på visningen, det hade nämligen varit en visning förra helgen med och från den visningen så var det bara en familj som hade lagt ett bud. Så kanske kanske kan det gå vägen och jag har inte ens flyttat in än ;)

Nu har jag huvudet fullt av en massa saker förstås, det blir en dusch och en tidig kväll för min del. Hoppas att jag kan sova bara..

Stor kram till er alla :)


Follow Ingela la la

5 kommentarer:

Tess sa...

Åh vad spännande! Håller alla tummar att ni får det!
Kramar

Popprinsessan sa...

Wow, vad spännande! Håller tummarna!
Kram!

irin sa...

Jippie...jag vill veta allt! Ring så fort ni vet!

Mamma Stina sa...

Vi har också öppen planlösning men med en bardisk så man ser inte stöket i köket =)

Sara Mårtensson sa...

Tack! :-)

Ååå är du som jag? Flyttar in, renoverar, möblerar innan huset är köpt?! Jag har flyttat in i en massa, massa hus.. Sen kommer min svärfar som bla är besiktningsman och dödar mina drömmar och flyttar ut mig ;-) Han kommer där med sin fuktmätare och sen är det kört. Men lika bra det, att få veta det innan man köpt huset.
Hur har det gått för er?
Vad skönt att du fått en diagnos på dina problem och att du mår bättre. Jobbigt att vara sjuk och inte veta vad det beror på..

Ha en fin söndag!
Kram Sara